Ο απόλυτος οδηγός για επιτυχημένη αναζήτηση εργασίας από διαδίκτυο

Τα social media δεν είναι απλά ένα εργαλείο για να επικοινωνείτε με τους φίλους και την οικογένεια σας. Στην πραγματικότητα, είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βρείτε δουλειά.

Αν δεν έχετε επενδύσει λίγο χρόνο για να φτιάξετε το διαδικτυακό σας όνομα, χάνετε μια τεράστια ευκαιρία για να τραβήξετε την προσοχή των εργοδοτών. Όσοι είστε σε αναζήτηση εργασίας και θέλετε να ξεχωρίσετε στο διαδίκτυο αλλά και να βρείτε δουλειά άμεσα, σας παρουσιάζουμε τον απόλυτο οδηγό για επιτυχημένη εύρεση εργασίας από τα κοινωνικά δίκτυα:





LinkedIn:
Αν θέλετε να τραβήξετε την προσοχή των εργοδοτών, θα πρέπει να έχετε ενεργή παρουσία στο LinkedIn. Για να φτιάξετε ένα δυνατό προφίλ στο LinkedIn πρέπει να κάνετε τα ακόλουθα:

– Να βάλετε έναν συνοπτικό και πιασάρικο τίτλο, και μια περίληψη γεμάτη με λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την εμπειρία σας.
– Να δημοσιεύετε ποστ για να μεγαλώσετε το κύρος σας στον κλάδο σας
– Να ανεβάσετε το βιογραφικό σας και μερικές από τις καλύτερες εργασίες από το πορτφόλιο σας.

Facebook:
Το Facebook είναι κάτι περισσότερο από μια ιστοσελίδα δικτύωσης – μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να βρείτε εργασία. Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να φτιάξετε ένα καλό επαγγελματικό προφίλ στο Facebook:

– Ακολουθήστε τους εργοδότες και αλληλεπιδράστε με τις σελίδες τους στο Facebook.
– Εγγραφείτε σε ομάδες σχετικές με την καριέρα σας για να αλληλεπιδράσετε με άλλους επαγγελματίες και εργοδότες.
– Δημοσιεύστε περιεχόμενο σχετικό με τον κλάδο σας

Twitter:
Γνωρίζετε ότι το Twitter είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για να ζητήσετε βοήθεια και συμβουλές; Χρησιμοποιήστε το λογαριασμό σας στο Twitter ως μια ευκαιρία να αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας και να καθιερωθείτε ως εμπειρογνώμονας στον τομέα σας.

Πριν φτιάξετε το προφίλ σας στο Twitter λάβετε υπ’ όψιν τα εξής:

– Γράψτε ένα βιογραφικό που θα περιλαμβάνει το εργασιακό ιστορικό σας και την προσωπικότητα σας. Στο βιογραφικό σας θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται λέξεις-κλειδιά και hashtags που περιγράφουν την επαγγελματική εμπειρία σας.
– Ακολουθήστε συνομιλίες χρησιμοποιώντας hashtags και λάβετε μέρος σε αντίστοιχες σχετικές συνομιλίες
– Αλληλεπιδράστε με τους εργοδότες και με άλλους επαγγελματίες ξεκινώντας συζητήσεις και κάνοντας ερωτήσεις
– Μοιραστείτε όποιο περιεχόμενο σχετίζεται με τον κλάδο σας

Google+:
Το Google+ είναι ένας καλός τρόπος για να δημιουργήσετε ένα διαδικτυακό επαγγελματικό προφίλ.

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για το προφίλ σας στο Google+:

– Κατά τη δημιουργία του προφίλ σας, χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά για να βελτιώσετε την προβολή σας στις αναζητήσεις του Google
– Χρησιμοποιήστε τους κύκλους για να συνδεθείτε με τους εργοδότες και τους σημαντικούς ανθρώπους στη βιομηχανία σας.
– Μοιραστείτε περιεχόμενο που αντανακλά το εμπορικό σας ορόσημο και κάντε ερωτήσεις σχετικά με τον κλάδο σας

Pinterest:
Άλλη μια καλή ευκαιρία για να χτίσετε το εμπορικό σας όνομα είναι το Pinterest.

Για να φτιάξετε ένα καλό προφίλ, κάντε τα ακόλουθα:

– Δημιουργήστε έναν πίνακα-βιογραφικό που να σας συνδέει με τους προηγούμενους εργοδότες σας και τα καλύτερα έργα από το χαρτοφυλάκιό σας
– Ακολουθήστε τις μάρκες και τις εταιρείες στις οποίες θα θέλατε να εργαστείτε για να απομονώσετε το περιεχόμενό τους στο προφίλ σας
– Κάντε Pin εικόνες και άρθρα που αντανακλούν την προσωπικότητά σας

Instagram:
Το Instagram εξακολουθεί να είναι μια πλατφόρμα που αναπτύσσεται για όσους αναζητούν εργασία.

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να φτιάξετε το προφίλ σας στο Instagram:

– Ακολουθήστε τους εργοδότες και τις εταιρείες για τις οποίες θέλετε να εργαστείτε
– Δημοσιεύστε φωτογραφίες από το χαρτοφυλάκιό σας και από συνέδρια στα οποία έχετε πάει, καθώς και βίντεο που απεικονίζουν τις ικανότητές σας
– Χρησιμοποιήστε hashtags να δικτυωθείτε με τους ανθρώπους του κλάδου σας και για να συμμετέχετε σε συνομιλίες

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να δημιουργήσετε ένα ισχυρό επαγγελματικό όνομα στο διαδίκτυο. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το ίδιο όνομα λογαριασμού για κάθε προφίλ, το ίδιο επαγγελματικό e-mail και ότι έχετε χρησιμοποιήσει τον ίδιο συνδυασμό χρωμάτων σε όλες τις πλατφόρμες. Αυτές οι πληροφορίες θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε στα μάτια των εργοδοτών και να δημιουργήσετε ένα αξέχαστο όνομα στον κλάδο σας.


Πηγή: e-biografiko.gr



Σχετικά Άρθρα: