Η σημασία των ξένων γλωσσών στην αναζήτηση εργασίας

1368505003_Globe--DarkΠλέον είναι αναγκαίο οποιαδήποτε εταιρία και οποιοσδήποτε εργαζόμενος να έχει τα μάτια και τα αυτιά του ανοιχτά προς το εξωτερικό. Οι επιχειρήσεις έχουν σταματήσει να κοιτάζουν μόνο την αγορά της Ελλάδας και προσπαθούν συνεχώς να βρίσκουν πελάτες από άλλες χώρες, είτε από την Ευρώπη, είτε από την Ασία, είτε από την Αμερική.
Η αναγκαστική εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, έχει δημιουργήσει την απαίτηση πλέον όλοι οι εργαζόμενοι να γνωρίζουν τουλάχιστον μια ξένη γλώσσα πολύ καλά. Τα αγγλικά θεωρούμε ότι είναι δεδομένο ότι μας είναι απαραίτητα. Ένα πτυχίο Lower το λιγότερο είναι κάτι που χρειάζονται σχεδόν οι περισσότερες επιχειρήσεις.

Εκτός από τα αγγλικά, από τις πιο διάσημες γλώσσες τα τελευταία χρόνια, είναι τα Κινέζικα. Παρά τη δυσκολία τους για εμάς που έχουμε συνηθίσει διαφορετικό αλφάβητο, είναι πάρα πολύ χρήσιμα για εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε εισαγωγές-εξαγωγές, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ειδικά αν ασχολείστε με δημόσιες σχέσεις ή πωλήσεις, το να μιλάτε τη γλώσσα του συνεργάτη σας, ακόμα και αν δεν το κάνετε συχνά, είναι πολύ μεγάλο πλεονέκτημα.

Επειδή αναπτύσσεται αρκετά η Ρώσικη οικονομία, τα ρώσικα έχουν αρχίσει και γίνονται όλο ένα και πιο διάσημα. Ιδιαίτερα χρήσιμα είναι για εργαζόμενους που έχουν σχέση με τον τουρισμό, αφού πλέον έρχονται αρκετοί τουρίστες από τη Ρωσία και από χώρες της Πρώην Σοβιετικής Ένωσης στην Ελλάδα. Αν προσέξετε σε διάφορα τουριστικά μέρη, στις Κυκλάδες και στη Βόρεια Ελλάδα, θα δείτε αρκετές εταιρίες να διαφημίζουν τις υπηρεσίες τους και στα Ρώσικα.





Τα αραβικά επίσης μπορούν να σας βοηθήσουν να ‘ανοίξετε πόρτες’ σε διάφορες χώρες και πόλεις της ανατολής, όπως για παράδειγμα το Ντουμπάι και το Ιράκ.

Σημασία στη ταχύτητα εκμάθησης

Οι οικονομία των χωρών αλλάζει πιο γρήγορα από το παρελθόν, οπότε πρέπει να φροντίσετε για όποια γλώσσα αφιερώσετε χρόνο, να μπορέσετε να φτάσετε σε ένα σεβαστό επίπεδο το γρηγορότερο δυνατόν.

Σημασία στο γραπτό λόγο

Κατά την εκμάθηση κάποιας ξένης γλώσσας και λόγο της συχνής ηλεκτρονικής επικοινωνίας, πρέπει να δώσετε έμφαση στο προφορικό αλλά και στο γραπτό λόγο. Ένα καλογραμμένο ευγενικό email, στη γλώσσα του υποψήφιου συνεργάτη, ή εργοδότη σας, είναι ικανότητα που δεν θα περάσει απαρατήρητη.


Πηγή: e-biografiko.gr



Σχετικά Άρθρα: