Γιατί τα Social Media είναι το νέο βιογραφικό

Τη σημερινή εποχή τα βιογραφικά δεν είναι μόνο δύο σελίδες χαρτί, αλλά μπορούν να είναι και πολλές πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων (social media). Ακόμα κι αν έχετε πιο παραδοσιακό επάγγελμα, μπορείτε να αξιοποιήσετε τα κοινωνικά δίκτυα για να αποκτήσετε ένα πλεονέκτημα. Αν είστε νέος απόφοιτος και ψάχνετε την πρώτη σας δουλειά ή αν είστε εργαζόμενος και θέλετε να αλλάξετε τομέα, οι παρακάτω συμβουλές πάνω στα social media θα σας φανούν πολύ χρήσιμες.





Twitter

Αν θέλετε να δημιουργήσετε νέες συνδέσεις, το Twitter είναι μια ιδανική πλατφόρμα. Αν το χρησιμοποιήσετε σωστά μπορεί να λειτουργήσει ως εξαιρετική συνοδευτική επιστολή και portfolio. Πρέπει να είστε επιλεκτικοί όταν αποφασίζετε σε ποιον πρέπει να απευθυνθείτε. Μερικές φορές μπορεί να είναι καλύτερο να ακολουθείτε μια εταιρεία ενώ άλλες φορές μπορεί να είναι καλύτερο να ακολουθείτε μεμονωμένα άτομα από αυτήν την εταιρεία.

Μόλις έρθετε σε επαφή με τις εταιρείες στόχους, πρέπει να δείξετε ότι είστε ενήμερος σε ό,τι αφορά τα πράγματα στον κλάδο σας. Μην κάνετε retweet και μην δημοσιεύσετε τις δικές σας παρατηρήσεις: πάρτε μέρος στις συζητήσεις. Οι εργοδότες θέλουν ανθρώπους που να μπορούν να συνεργάζονται και να προσθέτουν αξία στο χώρο εργασίας τους. Το Twitter είναι μια ιδανική πλατφόρμα για να το αποδείξετε αυτό.

LinkedIn

Πιθανώς να έχετε ήδη ένα προφίλ στο LinkedIn, αλλά ωφελείστε από αυτό; Το LinkedIn συχνά χρησιμοποιείται ως ηλεκτρονικό βιογραφικό, όμως υπάρχει πολύ πιο χρήσιμος τρόπος για τους εργοδότες σας να το χρησιμοποιήσετε.

Είναι εύκολο να δείξετε παραδείγματα της δουλειάς σας στο προφίλ σας, είτε ενσωματώνοντας έναν σύνδεσμο είτε επισυνάπτοντας κάποιο αρχείο. Το να επιλέξετε κάποιες ομάδες στις οποίες να συμμετέχετε είναι μια άλλη τακτική που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε. Όμως, να είστε επιλεκτικοί: ψάξτε για ομάδες με πραγματική αλληλεπίδραση και επιλέξτε ποιοι θα είναι οι στόχοι σας.

Pinterest

Το Pinterest θα μπορούσε να είναι περισσότερο γνωστό ως ένα δίκτυο για συνταγές και φωτογραφίες μόδας, αλλά μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να δώσετε ένα δείγμα τις δουλειάς σας. Επειδή μπορείτε να έχετε ποικιλία από πίνακες αυτό σας δίνει τρομερή ευελιξία στο πώς θα παρουσιάσετε τον εαυτό σας.

Ένας σχεδιαστής μπορεί να έχει έναν λογαριασμό αφιερωμένο στη δουλειά του με πίνακες για να δείχνει τα έργα του, ενώ ένας marketer μπορεί να έχει screenshots με διάφορες επιτυχημένες εκστρατείες του. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε πίνακες που στοχεύουν σε συγκεκριμένες αιτήσεις για εργασία.

Απλά βεβαιωθείτε ότι έχετε αρκετό περιεχόμενο και ότι είναι εύκολο για τους ανθρώπους να επικοινωνήσουν μαζί σας.

YouTube

Το Βίντεο δίνει μια άμεση εντύπωση του ποιοι είστε, οπότε δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι πλέον χρησιμοποιείται από τις εταιρείες που θέλουν να προσλάβουν κόσμο. Εάν η εταιρεία για την οποία θέλετε να κάνετε αίτηση δεν προαπαιτεί κάποιο βίντεο, εσείς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε, αν νομίζετε ότι είναι κατάλληλο.

Στο βίντεο αυτό όμως δεν πρέπει να διαβάσετε το βιογραφικό σας. Πρέπει να είστε δημιουργικοί και να βρείτε έναν τρόπο για να επιδείξετε τις ικανότητες και την εμπειρία που σας κάνει να ιδανικό για αυτή τη δουλειά, για να μην αναφέρουμε τα ουσιώδη χαρακτηριστικά που σας κάνουν άτομο το οποίο θέλει να προσλάβει κάποιος.

Αν θέλετε να ξεχωρίσετε στη σημερινή αγορά εργασίας, πρέπει να σκεφτείτε ότι το βιογραφικό σας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα έγγραφο του Word. Ακόμα κι αν εργάζεστε σε έναν πιο παραδοσιακό τομέα, το να έχετε σχετικές δημοσιεύσεις στο LinkedIn θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό!


Πηγή: e-biografiko.gr



Σχετικά Άρθρα: